Vragen over het bestellen

Terug naar overzicht

Hoe moet ik inloggen?

Nadat u het kindpakket heeft aangevraagd en deze wordt goedgekeurd, krijgt u van ons een beschikking. Hierin staan uw inloggegevens vermeld waarmee u kunt inloggen in de webshop.

Vraag inklappen  x

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Wanneer u zich op de inlogpagina van de webshop bevindt, ziet u onder de invulvelden de tekst ‘wachtwoord vergeten?’ staan. Wanneer u hier op klikt, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Deze krijgt u per e-mail toegestuurd.

Vraag inklappen  x

Kan ik mijn wachtwoord veranderen?

Ja, dit is mogelijk. Zodra u bent ingelogd kunt u onder de button 'mijn account' het tabje 'mijn gegevens' aanklikken. Onderaan vindt u de mogelijkheid uw wachtwoord te wijzigen.

Vraag inklappen  x

Hoe moet ik mijn e-mailadres wijzigen?

U kunt niet zelf uw e-mailadres aanpassen. Krijgt u een ander e-mailadres dan kunt u dit doorgeven aan ons team Webshop per mail (webshop@isdnoordoost.nl) of telefonisch tijdens ons dagelijks spreekuur van 09.00 uur tot 10.00 uur, telefoonnummer 0596 - 639 768.

Vraag inklappen  x

Hoe lang blijft mijn budget beschikbaar?

Uw budget is beschikbaar tot en met 31 december, 24.00 uur. U ontvangt één maand van tevoren een herinneringsmail wanneer blijkt dat u het budget nog niet heeft opgemaakt. Aan het eind van het kalenderjaar vervalt dit bedrag.

Vraag inklappen  x

Moet ik het toegekende budget in één keer opmaken?

Nee. U kunt telkens een deel van uw budget opmaken. Het budget blijft beschikbaar tot en met 31 december, 24.00 uur.

Vraag inklappen  x

Ik begrijp niks van computers. Kan ik de producten ook op een andere manier bestellen?

Nee, dit kan alleen via de webshop. Papieren declaraties mogen wij niet in behandeling nemen. Wij helpen u graag op het Werkplein. Openingstijden zijn van maandag tot en met donderdag van 08.30 uur tot 16.30 uur, en op vrijdag van 08.30 uur tot 12.30 uur, daarna op afspraak.

Vraag inklappen  x

Ik heb iets besteld, maar ik wil het toch niet meer. Kan ik dit annuleren?

Nadat u uw bestelling heeft afgerond, kunt u niets meer wijzigen. Wanneer de bestelling nog niet volledig is afgerond, kunt u het product nog uit uw winkelmandje halen. 7 dagen na bestellen zal de rekening door ons worden voldaan aan de betreffende aanbieder. Eventuele annuleringen kunt u het beste rechtstreeks met de aanbieder bespreken.

Vraag inklappen  x

Ik wil graag sporten bij een vereniging die niet in de webshop staat vermeld, kan ik hier geld voor krijgen?

Nee, u kunt alleen producten bestellen die in de webshop staan. Wel kunt u een organisatie vragen zich aan te melden voor de webshop. De organisatie kan zich aanmelden via de startpagina van onze website www.kansvooruwkind.nl, bij het gedeelte 'uw bedrijf of vereniging aanmelden'.

 

Vraag inklappen  x

Hoe snel ontvangt de aanbieder de betaling(en) nadat ik besteld heb?

Betalingen vinden een paar keer per maand plaats. Het is dus lastig te zeggen hoe lang het precies duurt. Mocht de aanbieder dit een probleem vinden, laat ze dan contact opnemen met onze accountmanager.

Vraag inklappen  x

Kun je lid worden van meerdere verenigingen/organisaties via het kindpakket?

Ja dit is mogelijk. Wanneer u voldoende tegoed heeft, kunt u uw kind(eren) aanmelden bij meerdere verenigingen/organisaties.

Vraag inklappen  x

Wanneer kun je starten de bij de vereniging/organisatie waar je voor aangemeld bent?

Na de bestelling neemt u hierover contact op met de aanbieder. U kunt ook voor het plaatsen van uw bestelling contact opnemen met de betreffende aanbieder.

Vraag inklappen  x

Ik mis een product of organisatie in de webshop. Wat nu?

Mist u een school of vereniging in de webshop? Laat het ons telefonisch of via e-mail weten. Vermeldt u in de mail de naam van de school of vereniging. U kunt uw mail sturen naar webshop@isdnoordoost.nl, of op werkdagen tussen 09.00 uur en 10.00 uur bellen met 0596 - 639 768.

Vraag inklappen  x

Kan ik de door mijn kind gemaakte reiskosten in verband met school bij jullie vergoed krijgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Hiervoor verwijzen wij u graag door naar het Provinciaal Studiefonds Groningen.

Vraag inklappen  x

Kan ik ook zelf bijbetalen, als ik een product zie waar ik niet meer voldoende budget voor heb?

Nee, dit is niet mogelijk. Heeft u onvoldoende budget, dan kunt u een ander product bestellen wat binnen het nog te besteden budget valt.

Vraag inklappen  x

Wat doe ik wanneer ik een lidmaatschap van een sportvereniging wil bestellen, maar mijn budget net niet toereikend genoeg is?

Wanneer blijkt dat uw budget niet voldoende is om uw kind mee te laten doen met een teamsport, verwijzen wij u naar het Jeugdsportfonds. De intermediairs van Stichting Leergeld helpen u hier graag verder mee. De contactgegevens van Stichting Leergeld vindt u op het voorportaal.

Vraag inklappen  x

Is er een limiet aan het aantal Scapino-bonnen wat ik mag bestellen?

Ja, die is er. Per kind mag er maximaal € 100,- aan Scapino-bonnen worden besteld. Deze bonnen zijn uitsluitend bedoeld voor het aanschaffen van sportkleding en/of sportschoenen.

Vraag inklappen  x

Hoe vaak kan ik voor mijn kind een fiets bestellen?

Aan het aanschaffen van een fiets voor uw kind(eren) is een limiet gesteld van 1 keer per twee jaar

Vraag inklappen  x

Ik heb een andere vraag over de webshop. Waar kan ik deze stellen?

U kunt uw vraag mailen naar: webshop@isdnoordoost.nl, of ons bellen tijdens het telefonisch spreekuur van 09.00 uur tot 10.00 uur op 0596 - 639 768. Komt u er niet uit of begrijpt u het niet neem dan contact op met uw klantmanager, op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 uur tot 10.00 uur. Raadpleeg uw contactkaart voor het rechtstreekse telefoonnummer van uw klantmanager.

Vraag inklappen  x